Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

venerdì 24 maggio 2013

Un scovazon

Lina - Che merdon!

Fedi - Lina coss te parli cussì? Se te parli sempre forbito.. Cossa nassi?

Lina - Eh scusime Fedi, legi! Legi qua! Xe quel che i ne ga fato diventar, propio un cesso!

Fedi - Orca, gavevo sentì qualche vose in giro de ste scovaze, ma dopo ever leto.. te ga ragion, i ne ga trasformà propio in un grando cagador!

Lina - Si, no so se gavemo fato ben a ciorse sto compiuter, che pò xe anche un patèma per doprar per noi veci, robe de mulerìa xe! Forsi iera meio no saver e continuar a scoltar solo quel che te conta giornai e tivù.

Fedi - No, no, meio, almeno savemo, prima i ne scondeva e no savevimo gniente, desso che tuti se pol zercar soli le robe, i ga poco de scriver per insempiar la gente! Ara, legi anche qua Lina mia, ara che robe, meno mal che xe gente che ga coragio de scriver, speremo che no i li neti!

Lina - Semo veceti noi, ma pensite i giovini, che ga una vita davanti e ghe toca passarla in scovazon, e pagando un mucio de tasse! Sa come se girasi nela tomba Franz Josef se el savesi come xe ridota Trieste, che co el la ga lasada la iera ancora un gioielin!



Nessun commento:

Posta un commento