Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

lunedì 27 maggio 2013

Due gatini triestini sfigai

Una sera che la Bora sufiava forte Gino, dito "Loli", e Piero, dito "Piston", i dò fradei dela famiglia dei Triestiliani, che abita in quarto pian sora Bruna e Enio, co iera in giro in Cavana, i trova dò gatini per tera, tuti iazai e afamai. Se sa che no xe dò cime tuti dò, no xe Triestiliani per gnente, ma se sa anche che no i xe cativi, povereti, Gesù ghe ga dà poco, ma almeno un poca de pietà e compassion si! Cossa i fà e cossa no i fà, ala fine i decidi de tignirli un per omo e sicome un, disgrazià, gaveva un'orecia taiada, Loli, che iera el più compasionevole, disi de volerlo lui.
Dopo un per de giorni che i ghe sta drìo però i se corzi che anche quel de Piston se ga fato un taio e dopo un giorno el perdi anche lui quel toco de orecia, propio come quel de Loli. Cossa i fà e cossa no i fà, Piston ghe vien un lampo de genio, el ciapa el povero gatin e el ghe taia un toco de l'altra orecia, quela bona. Ghe dispiasi, perchè el gaveva compassion, ma el fà lo stesso, altri modi nol vedeva. Bon, passa qualche altro giorno e sti gatini cressi, magna, zoga insieme e lori sempre li ciol de sera e i li porta ognidun in camera sua a dormir. Fin che un giorno, de sera,  co i torna, anche el gatin de Loli ga la seconda orecia taiada: cossa xe nato no se sa, ma zogando in qualche modo el se devi gaver taià. I lo cura e ala fine el sta ben, però dopo aver cavà le bende i se corzi che xe de novo come prima, tuti dò senza orecie! Alora Piston, che de solito tra i due iera quel che brilava de più, anche se brilar xe una parola forte in sto caso, el ciapa de novo el gatin e el ghe taia un toco de coda, altro modo nol vedeva.. ghe dispiasi sai che quasi el pianzi, ma co toca, toca, zachete e via la coda! Passa ancora un poco de tempo e i gatini sta ben, vispi più che mai, senza orecie tuti dò e senza coda un, ma i sta sai, sai ben, perchè Loli e Piston xe un poco lole ma ala fine xe boni muli, come se disi, muli de cuor, più che de zervel. Insoma tuto fila lisso fin che de novo, un giorno, el gatin de Loli se fa mal.. porconi e bestemioni! propio in te la coda! cossa femo e cossa no femo, ala fine ghe toca taiarla perchè se no fà infezion! No ghe par vero de coss che ghe toca, co la sfiga ciama, ciama forte e anche zigando! I gatini ga tuti dò le orecie taiade uguali e le code anche. "Come femo?" domanda Loli quasi disperà, e Piston sta volta propio no sa cossa far, idee ghe vien ma no se pol: "se ghe taio le zate nol camina più, se ghe taio la testa el mori, se ghe taio l'usel.. meo alora che ghe taio la testa! cossa fazo?" cussì el pensava, caminando su e zo per la corte, do' che i li gaveva ingrumai. Ma intanto che el se danava a zercar una soluzion e Loli pianzeva, per fortuna xe passà de là nona Nera che dopo averse fato contar tuto la ghe disi tranquila: "No fè prima a ciorve un, quel nero, e l'altro, quel bianco?"




Nessun commento:

Posta un commento