Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

domenica 19 maggio 2013

La Voce di Trieste

Fedi - Scolta qua, Enio: "..suo ruolo naturale di porto franco baricentrico della Mitteleuropa e dotato del regime internazionale di zona franca più solido e favorevole del Mediterraneo e del continente, oltre che fra i migliori al mondo" cusì recita.

Enio - Musica per le orecie, caro Fedi! Finalmente i scrivi qualcosa, e anca ben! Ma dove te legi? sul bugiardelo?

Fedi - Uh, figurite! quei gran furboni no i scrivi un boro de sta roba, xe tabù! No perchè no i vol, povereti, ma no i se pol espor fin che no diventa roba uficial. Te vederà che dopo i corerà anca lori co le bandiere in man, sventolando de qua e de là e publicando copie de stampe e cartoline d'epoca e robe co l'alabarda!

Enio - E dove te legi alora?

Fedi - Qua xe scrito! su La Voce di Trieste, xe quel giornal indipendente che i parlava l'altro giorno, fora del cine.

Enio - Ma dove se ciol? In edicola de Mario el xe?

Fedi - Si, ovio, dove te vol trovarlo, in paneteria forsi? Xe un giornal, ah! Ma se Mario li ga finidi e no te trovi più in giro te pol vardar anche su internet, ma dopo mi me bala i oci a leger là, cos te vol, veci semo oramai!


Enio - Lassa star che con tuti quei che i te regala in giro desso, te podessi forsi trovarlo anche là! Vecio te sarà ti, comunque, ara che mi ogni dò giorni vado a Barcola e me fazo la passegiata fin al castel e indrìo ritorno, e d'estate me fazo anche la nudada, quindi vecio.. un klinz!

Fedi - Ma se te no te vedi un'ostia e te toca andar in bus che i te ga cavà la patente per veciaia! E comunque no xe de quei gratis, quei xe pieni de publicità, sto qua xe un vero e proprio giornal, xe un quindicinal che parla ben a fondo de Trieste, che pò xe quel che ne interesa noi, cos te vol che me freghi ormai, de le ciacole dei politici taliani? o de Ruby che pianzi? Per l'amor del ciel!

Enio - Tasi che xe stà colpa de quel mona de dotor se no go più la patente, lù me ga dito de leger la seconda  riga de letere e inveze intendeva la terza, e mi devo indovinar? e dopo naturale che vien fora la barufa, mi iero sicuro de mi e lui de lù. Ma no stame ricordar dei, che sinò me ciapa nervi tuto el giorno. Pàssime, pàssime dei, che legio anche mi, te me ga stuzigà!

Fedi - Alora te son anca sordo oltre che orbo, se no te ga gnanca capì cos ch'el voleva? Ciapa qua, legi ben, dopo torna però, se ciama Pietro, che no go finì, sembra picio ma xe tanto de leger perchè xe tuto interesante. E pò lo vol leger anche Lina, ghe lo devo portar casa.

Enio - Sordo e orbo te sarà ti! Bon grazie, dago solo un'ociada, dopo passo de Mario e lo ciogo anche mi. Te ga ordinà sti cafè?  Sior, per cortesia la ne fa dò capi in bi?

Fedi - No, ogi no voio capo mi, la ne fazi solo un capo in bi per lui e per mi un gociato. Me ga dito el dotor de bever meno late e laticini, causa de sta roba che go in gola, me fa gastrite e me sento come un brusor dopo.

Enio - Bevi coreto alora, te vederà che te pasa tuto de balin, e forsi te diventi anche de novo putel!

Fedi - Che Dio dasi!

Nessun commento:

Posta un commento