Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

mercoledì 29 maggio 2013

Piston va de Irma Bocadolce


I conta che un giorno Piston, che de nome vero el fà Piero, ma che tuti ciama lo stesso Piston, dela famiglia dei Triestiliani, ga volù ndar co una dona de mondo, quele.. un poco cussì insoma, che te fa divertir per qualche lira, quele che te fà l'ociolin co te passi per strada, se gavemo capì? indiferente, un putanon, per parlar schieto! E in quel periodo iera sai famosa una certa Irma, Irma "Bocadolce" i la ciamava, tanto che anche Piston iera vignù a saver dele sue performans, perchè in bar, se sa, tuti i parlava e le vosi, co una xe brava, gira sai veloci. Bon, alora, tuto incuriosido de provar anche lui, el se ciapa convinto, el ghe domanda i schei a su mama disendoghe che ghe serviva per andar a comprar no so cossa e qual ordegno, e zito zito el va in Cavana, el ciapa el vicoleto, quel che tuti sa, ma fa finta de no conosser, el entra in un portonzin che xe sempre sochiuso, el fà le scale, e in secondo pian el bussa una portisina, un poco logora e consumada del viavai de gente che ghe xe passada giorno dopo giorno nei ani. "Irma" iera scrito sula porta, su de una targheta de oton, e soto iera scrito a biro "bocadolce", che se vedeva che qualchidun gaveva zontà, sai contento dela prestazion! Una bela baba, de quele beleze che xe più fascinanti che bele per davero, fàssino dovù sopratuto al'esperienza piutosto che a la natura, ghe verzi e lo saluda. Lù, che impacià el xe za de natura, essendo un poco lole dela nassita, con quela là davanti, lù, che una mula no la gaveva quasi gnanca mai vista del vivo cussì de vizin a tu per tu, no ghe vien quasi le parole fora, tanto che el riva pena a saludar! Sta baba che iera sai sgamada, se ga inacorto subito de quanto lole el iera e per no perder tempo e rivar al dunque la fà, sparada: "Cento euri xe, se te vol.." 
Bon, no me crederè, ma come che el ga sentì tuti quei bori ghe xe tornada subito la parola e el se ga messo a contrattar.. no per furbizia, magari! ma perchè veramente nol gaveva tuti quei bori. "zinquanta" la fà ela, e lui gnente, "no rivo" el disi. "venticinque, una robeta legera" disi ela, per darghe el contentin zà che el xe là. Lui però, zinque euri contai el se gaveva fato dar de su mare, gavemo dito pò che no'l iera una gran zima! Cussì avanti a contratar, fin che la perdi la pazienza e la ghe fà "Scolta cocolo, con zinque euro solo una sega sul pianerotolo te se pol far, de solo!" la ciapa e la ghe sera la porta in facia. 
Bon, no crederè se no lo gavè conossù per bon! Cossa xe successo? Xe successo che passai diese minuti el ghe bussa de novo la porta e co la verzi sorpresa, la lo vedi tuto sudà, col fiaton e paonazo, con quel facion de ebete sodisfato, che el ghe da i zinque euri e "grazie de tuto, arivederci signorina".

Nessun commento:

Posta un commento