Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

giovedì 13 febbraio 2014

Lutto a Trieste per i alberi del Viale XX Settembre


- Cos'te pianzi Lina?
- Gniente Fedi.. solo che me diol el cuor veder quei alberi taiai.
- Ah, per quel te pianzi? te me fa ciapar un colpo..
- Beh, no xe poco, xe un pecà de dio, me sento come se fosi morta una persona cara!
- No disevo miga che xe poco.. solo che pensavo te stesi mal. Anche mi me fa mal veder el viale svodo, iera cusì bel, fa sai tristeza, fazeva parte dela storia de Trieste oramai, Rossetti se starà rivoltando in tomba, lui che gaveva tanto fato per sto viale e i alberi!
- Si, e sicuro no i pianterà altri.
- Bon, ma forsi si, vederemo.
- Te digo mi de no, te vederà, resterà cusì e pò bon.
- Scoltime, no i pol, i triestini se incazerà de bruto se i lo lasa cusì, te vederà che i pianterà altri novi, i diseva che quei iera malai e gavesi malà anche i altri che ancor xe sani.
- Fiabe, te digo mi. Altro che rimpiantar, i farà parchegi, scometemo? E a pagamento, per ciaparne bori!
- Ma cosa mai! Mi digo che i li rimpianta, l'unica roba xe che i ghe meterà ani a creser e noi no li vederemo grandi, me sa.
- I farà un parchegio, scoltime. Pò deso che xe anche quela nova palestra in do' che una volta iera l'Excelsior, maledeti lori che lo ga cavà.. iera cusì bei film in quel cine, desso solo robe in 3D che mi me salta i oci. Parchegio i farà perchè cusì i ciapa bori, coi alberi no i ciapava un tubo e anzi i doveva mantenir, e se sa che curar costa!
- Bon, ti te ga le tue idee e mi go le mie, ma mi te digo, iera malai e no se podeva far altro.
- Forsi iera anche malai, ma come mai? perchè no i li ga curai prima? una roba cusì preziosa dela storia de Trieste. Fosimo stai soto l'Austria, col pifero che i li taiava, scometo che i fusi stai sanisimi! Maledeta barca!
- Beh forsi si, se fosimo stai ancora soto l'Austria, gnanche in Val Rosandra i gavesi fato quel pastroc!
- E comunque co te se acorzerà che i farà un parchegio, te se ricorderà de sta discusion. E magari anche soteraneo i lo farà..
- No se pol, xe el torente soto el viale.
- Magari i cava anche quel! Capaci, sa? E pò iera de tempo che i saveva, perchè la Tuli fazeva parte del Comitato e la me ga contà zà tempo fà che iera bisogno de far qualcosa.
- Semo otimisti, dai Lina, te vederà che i rempianterà bei alberei, che dopo diventerà grandi come sti qua che i ga taià. Pensemo positivo. Pò sti qua se iera malai ris'ciava veramente de far dani, pensite se ghe cascava doso de una veceta che pasegiava col can, o se cascava co iera fioi che magnava gelato.
- Su quel no ghe xe dubi, mi malediso solo chi che no xe sta atento a curarli prima. No se pol dir "ormai xe fata", bisogna che paghi qualchidun, punto! I iera malai perchè chi che li doveva curar no ga fato un boro.
- Quel si, concordo con ti, che vegni fora el mus che no ga moso el cul per tempo e li ga lasai morir!
- E che no i se sogni de far parchegi! subito i devi rempiantar, che no me dimentico mi! Deso ogni giorno andarò in viale a veder cosa i combina, mi no i me la caza.
- Bon, anderemo a cior gelato in viale alora, ogni giorno, vaben?
- Si, che cocolo che te son, per quel te go sposà, mio amor!

Nessun commento:

Posta un commento