Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

martedì 11 febbraio 2014

Ultimatum all'Italia, porto bloccato!

 

- Alora? Come iera, Enio?
- Ara Bruna, iera tanta acqua!
- Quel go visto! Vardavo fora del pergolo ogni tanto e ve pensavo.. vigniva zò che Dio la mandava e no gà molà un atimo.
- Per el resto, cos'te vol, no iera de far tanto, se no blocar l'entrata del porto, anzi, le entrate, perchè gavemo serà anche in vial Miramar. Mi e Fedi semo stai poco però, reumatismi e menade varie ne fazeva patir, qualche oretta e dopo semo andai e ciapar caldo in bar. Fortuna che semo in tanti e che tuti se dava el cambio, de pomerigio fin de sera tardi.
- Ma go leto che iera poca gente.. xe vero?
- Pareva, Bruna, pareva poca.. ma inveze iera el fato che bisognava darse el cambio per blocar per diese ore le entrate.. come te fazevi senò? E cusì pareva de meno. Iera tante ore e pochi podeva star tuto el giorno là, un poco perchè tanti lavora, un poco per sto klinz de tempo che iera, che te bagnava anche i ossi. Pò, xe vero che tanti ga lipà e ga tirà paco! Xe el problema un poco dei triestini, no? Che i se imbusa cò xe de farse el de drìo.. e ieri co la piova che iera, iera de farse el de drìo per bon!
- Bon ma quanta gente iera? Te ga visto anche la Beni?
- Dificile dir.. lori disi centinaia, ma col fato che se se alternava, chissà.. forsi anche de più. Importante xe che el porto iera blocà, come promeso, e ala fine gavemo vinto un'altra bataglia, pochi ma boni, come i 300 de Sparta.
- Ara che quei xe morti però.. de eroi, ma i xe morti!
- Si bon, iera per viz, noi, coi seci de acqua che vigniva zò, se sentivimo comunque eroi, e se sentivimo un poco morir, almeno mi e Fedi che semo più veci, ovio che i muli no. E se gavemo imolado anche a nome de chi che no ga podù vignir con scuse lofie! Che pò te vederà che la prosima volta i vegnerà tuti.. gavemo dà l'esempio e son sai contento!
- Bon, si, bravi! Ma adeso cosa naserà? Xe miga finida qua, no?
- No ah, che domande! Ovio che no! Xe pena comincià, i vederà de cos'che se parla, miga fritole! "L’Italia non ha risposto all’ultimatum. Da domani il MTL si muoverà per ottenere risposte non più dalle autorità italiane, ma direttamente dall’ONU. Abbiamo presentato all’ONU un manifesto per il rispetto dei diritti dei cittadini del TLT. Se entro il 15 settembre non avremo risposte, il popolo triestino passerà all’autodeterminazione."  Cusì i ga dito. E cusì sarà!
- Ma la Beni la iera alora?
- No, go visto però la sua amica e la me ga dito che la iera a casa col rafredor, che el giorno prima la iera in gita a Forni sula neve a far la gara e la ga ciapà fredo perchè la iera tuta bagnada. E pò la gaveva de far perchè ghe se ga blocà el computer de lavor co un virus de paura..
- Orca, povera, la ciamerò alora..
- Ah, i muli me ga dito de farte i complimenti per el strucolo che go portà drìo, più grando ghe voleva però..




Nessun commento:

Posta un commento