Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

domenica 9 febbraio 2014

Pulcini a Trieste in Carso


Un ricco e distinto lord inglese, vien in vacanza a Trieste. El ga sentì sai bele robe sul mar, su l'Austria, le osterie, el sincrotrone, Miramar.. e anche sul Carso triestin. Alora, dopo un per de giorni che el iera qua, stufo de farse scarozar in auto de l'autista, el decidi de menar lui steso la sua Rolls Royce e farse un gireto solo, per goderse la pase dei paeseti del Carso e le bele campagnete che ghe xe tra una dolina e l'altra, vardarse i fiorelini pena spuntai e nasar, insoma, i profumi dela primavera.
Tuto fila liso fin che a un certo punto, dal ciglio dela strada, salta fora un pulcin. Co una bela frenada, de quele che te riva el cuor in gola, el riva a schivarlo, el smonta zò e con tenereza el lo ciol su e el ghe disi: "Oh! What a nice baby! Did you get lost?" ("Che picio che ti xe, che cocolo! te se ga perso?")
El se acorzi però che el xe un poco sporco, el nasa e el capisi che xe merda. Alora el tira fora un fazoleto, el lo neta ben con cura e pò el ghe fà: "Go back to your mom, that will be looking for you!" ("va picio, torna dela tua mamina, che la te starà zercando!")
Sodisfato dela bona azion, el se risenta in auto tuto soridente, cò de colpo vien fora un altro pulcin del bordo dela strada. De novo el smonta, lo ingruma su con tenereza e el ghe disi: "Oh! What a nice baby! Did you get lost too?" ("che picio che te son, che cocolo! anche ti te se ga perso?") 
Anche questo, però, xe tuto smerdà, e alora con calma el tira fora un altro fazoleto e con cura el lo forbi tuto, come l'altro, prima de rimandarlo per la sua strada. 
Ancora più sodisfato, a posto co la coscienza per le bone azioni, el se rimeti in auto. Ma proprio quando che el sta per ripartir, salta fora de novo un altro pulcin.. e pò un altro e un altro ancora.. tuti smerdai. De novo el smonta per ingrumarli tuti e netarli ben anche lori, cò de colpo però, proprio col sta per cior el primo, vien fora de un cespuglio la man de un omo che ziga: "Ou! Te gavesi forsi un fazoleto, che go finì i pulcini?"

Nessun commento:

Posta un commento