Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

lunedì 16 settembre 2013

15 settembre 2013 - Corteo Liberiamo Trieste!


Din Donnn..
 - Fedi, va ti a verzer, che no rivo..
 - Pronto? Chi xe?
 - Ciao Fedi, son mi, Enio, posso far un salto su o disturbo?
 - No, no, vien..
 - Ciau! Ciau Lina, come te sta? No disturbo spero..
 - Ciao Enio, no dei, figurite, stago cusinado.. Fedi fà caffè.. te bevi, no, Enio?
 - Meto su la cogoma.. te vol anche un biscotin?
 - No Fedi, grazie, ma go ancora la panza che me buliga..
 - Ma cossa te xe nato ieri alora, conta..
 - Ara.. ti e quela maledeta idea che te me ga dà de cior la purga! Tu marì xe un fenomeno Lina.. el me ga sugerì de cior due tre volte la dose consigliada de purgante per evitar de ndar a l'apuntamento col giudice de pace, che cascava propio el giorno del corteo Liberiamo Trieste.. una scusa vera ghe voleva e quindi un certificato medico, cussì go ciolto el purgante e go ciamà el dotor che vegni a farme la visita, tuto per poder de pomeriggio andar a far la storia per la nostra Trieste.
 - E come xe andà?
 - E come te vol che vadi? De quel punto de vista xe ndà ben, el xe vignù e quasi nol me ga visto, tanto che ndavo in bagno. El me ga fato el certificato e pò bon!
 - E ti come te stavi?
 - E come te vol che stavo? Scagot gavevo, sai sai forte! Ma meio che no conto oltre! Tanto che me ga durà fin de sera tardi..
 - Ma ieri te gavemo visto pur, alla manifestazion..
 - Lina, se te pensi ben, no lo gavemo visto a esser sinceri.. lo gavemo intra-visto! Hahaha..
 - Infatti Lina.. Stavo mal che no te digo, la panza che me se girava.. ma mi volevo vignir a tuti i costi! Cussì ghe go dito a Bruna che me cioghi un pacco de fazoleti de carta e via mi!
 - Bravo, cussì se fa, nissun ne ferma!
 - Si, pecà però che no go visto un tubo.. o meio, go visto i gabineti de tutti i locai verti lungo el percorso del corteo!
 - Hahaha.. per quel te sparivi in continuazion.. e noi che pensavimo che te ndavi a bever!
 - Magari! Go provà a bever un bicer, ma come go butà zo, xe tornà fora de l'altra parte! Ara, no steme far contar.. Inveze, conteme voi e ben, dai, che tra el tempo in gabineto e el mal de panza no go capì un'ostia de tuto quel che xe sucesso. Go leto qualche articolo, ma voio saver de voi ben come xe andà.
- Alora, dove che se gavemo trovà te ga visto, no? Ierimo in Piaza dela Stazion de le quattro, e là za se capiva che iera un fraco de gente, però sicome la piaza iera granda e tanti doveva ancora rivar, no pensavimo che iera propio cussì tanti. Se gavemo inacorto de quanti che ierimo co xe rivada l'ora de partir.. Noi, che no ierimo nè davanti in testa, ne de drio in fondo, semo partidi mezora dopo i primi e co semo rivadi sule Rive, la testa iera za sparida in Corso Italia.. e iera ancora zente che partiva! un putiferio de zente! Bon, tuti che sonava tamburi, cantava, sonava trombe.. stiscioni e bandiere che svolazava! Bon che el tempo ga tignù e che no xe vignù el lavon, che senò sarìa sta longhi!


- E Fedi, dighe anche de quel coso che svolava..
- Si, si, Enio.. iera nache un robot telecomandà che svolava per far le riprese dall'alto, un drone.. una specie de elicotterin con tante eliche che svolava sora de noi.
- Che roba ciò! quel no lo propio visto, meno mal che iera i bareti verti.. se me tocava farla drìo un canton i me gavessi anche filmà!
- Te se imagini che rider Lina, su youtube veder Enio cucià co le braghe calade.. no ga prezo!
- Tasi ara, tuta colpa tua! Bastava una che ciogo, no tre.. che mi volevo pò, ma Bruna dopo ga insistì "E se dopo no te fa effetto?" la diseva, "Va sul sicuro".. Sul sicuro che go perso diese chili! Bon, ala fine gnanche ela se ga divertì.. col fatto che iera un sacco de gente e gavevimo paura de perderse la me ga seguì in tuti i gabineti.. povera! e te dovevi sentirla de sera.. dopo el mal de panza, el mal de testa gavevo! miga colpa mia ciò, anzi!
- Comunque, ricapitolando, gavemo fato tuto sto giro, ritrovo in Piazza della Stazione ( Piazza Libertà), Via della Stazione (Corso Cavour), Via Canalpiccolo, Corso (Corso Italia), Via San Giovanni (Via Imbriani), Via del Torrente (Via Carducci), Via Valdirivo, Via della Dogana (via Roma) e Piazza della Borsa, dove che xe la sede nova del Movimento Trieste Libera. Là i ga fato un breve comizio in italian, inglese, sloven, tedesco e alla fine in triestin. Niente de tale, poche parole, ma ricche de significato, da diverse persone in diverse lingue e alla fine Roberto Giurastante ga lucidamente esposto el nociolo de la question in termini de legalità.
- Ehh mi là go comincià a star un poco meio.. alla fine de tutto! Giusto quel che bastava per perderme anche el discorso e pò ga comincià a passarme!
- Beh, bon! ma tanto te poderà scoltar e veder tuto con calma, xe pien de foto e fimati in rete.. l'importante xe che te poderà dir che te ieri, magari col scagot, ma te ieri! E credime, el corteo de ieri, resterà nella storia!
- Si, si.. e i foghi che i ga fato a sorpresa? sarà i primi de una lunga serie de anniversari! Iera pochi, ma iera caldi e sentidi, te vederà cossa che sarà tra venti anni! Varderemo le foto de sti primi e ne corerà una lagrima zo pel viso..
- Se saremo ancora! tochite..


Nessun commento:

Posta un commento