Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

martedì 18 giugno 2013

El Ponte Curto



- Monade! Per mi xe tute monade!

- Ma cossa Enio? Cossa xe monade?

- Come cossa? Quele che i fa qua a Trieste, pò.. Sto Ponte Curto per esempio.. Passaggio Joyce.. ma cossa vol dir, cossa ghe entra Joyce col ponte? Capisso che i ghe vol ben, ma xe un limite, no? Mi no me quadra, e per ste robe go ocio, sa?

- Aaaah el ponte curto? Spieghite, no? Cossa te vol che capisso, con tute quele che i fà, go voia mi de imbrocar quela che te parli tì!

- Beh si, qua te dago ragion, mea culpa, dovevo specificar quala, i fa tante de quele..

- Ma pò se ga savesto perchè sto nome? Te sa ti, Enio?

- No.. me ga spiegà Fedi, ma no go capì ben. Una roba xe sicura, el nome de "Ponte Curto" no ghe lo cavava più nissun oramai, dopo tuto quel casin che i ga combinà! E pò i gaveva fato anche el sondagio no? Quei del Piccolo me par.. ma forsi me sconfondo, forsi iera su Facebuc.

- No, no, te ga ragion, anche mi me par che i gaveva fato lori. Ma coss te vol, indiferente insoma, quel che conta xe che ala fine tuti voleva che i lo ciami cussì, e cussì i ga dovesto far, voia o no voia! El sindaco no iera sai contento, perchè se ricorderà tuti de lù come quel del ponte curto.

- Se vedi che per no darghe tropo valor i ga zontà anche Passaggio Joyce, sperando che la gente col tempo lo ciami cussì.. e inveze no, cari, sarà sempre "curto" quel ponte. Con quel che ne xe costà.. cussì tante altre robe più sgaie i podeva far con quei schei, e inveze cossa? un ponte che propio no serviva, per sparagnar 30 metri de far a pìe, ma dei, dei.. Ben ghe stà! I voleva far bela figura e inveze i ga fato un bel figurin de merda!

- Te ga visto el filmato che i gaveva fato per riderghe sora? Forti i muli, quei de Robe Fatte Cacao. Tropo de rider, co me lo ga mostrà Lina me ga ciapà una ridariola tale, che robe che moro!


- Si, ah, che go visto! Chi te vol che no lo gabi visto? Te perdi colpi? Gavemo anche vardà insieme un fraco de volte.. ogni volta più de rider el fà, apuntamento te devi cior, che no te sia vignù l'alzaimer.

- Cossa mai! L'alzaimer te gaverà ti! Indiferente insoma.. Comunque co go leto sul giornal che i lo ga batezà, col cartel e tuto el resto, no podevo far a meno de pensar a sta sceneta e rider. Ma chi che xe andà come ga fato a star serio?

- Xe andà el mulo, a veder, quel che ga l'oficina vicin el giardin publico. Propio ieri el me ga contà, de matina, in bar.

- Ah si? Conta alora, coss te speti.

- Desso ghe rivo, speta, sempre furia te ga, ciò. Calmite, una calmada te devi darte, te son come un'anima in pena, ciò! Bon, insoma, el xe andà per veder, za che el iera là de drìo pei ufici, e el ga dito che propio serio no iera nissun, tuti che sorideva, alegri e felici. Per mi i rideva per la monada. E forsi anche perchè ghe vigniva in mente el filmatin, te dago ragion. I ga propio camufà ben sti furbi, i ga organizà el festin, perciò che tuti credi che i ridi de quel inveze che de la cazada! Sai furbi, darghe ato bisogna.

- Ah pol esser, sa che per ste robe i sa una più del diavolo..

- Pò anche el Piccolo ga capelà, el ga scrito "passeggio".. gnanca i cartei no i sa leger, varda, legi qua, chi sarà el pampel che ga scrito?

- Eh, cossa te vol, se vedi che el giorno prima el iera in osmiza! Ara, per mi, forsi anche che i fa aposta a sbaiar, el bugiardelo ga una certa tradizion de portar vanti!

- Magari che fossi per la tradizion! Ciapemola in rider ah, che sinò xe ciodi! Ma tuti insempiarne i vol, sempre, ma mi no i me la caza più! Monade, pò, Bruna, te digo mi, solo monade!


2 commenti: