Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

giovedì 28 novembre 2013

Letta libera Trieste, per viz


- Ma te ga sentì Bruna? Te ga sentì?
- Cossa Enio? Dime..
- Come cossa? No te ga sentì cossa che ga dito Letta?
- No scolto quele robe mi.. te sa che go giurà de no scoltar più le monade che conta i politici.. me ga dito el dottor che per la pression devo star tranquilla.. e mi tranquilla e calma voio star!
- Bon, si, xe vero.. ma questa merita, varda.. anzi, scolta:



- No posso creder! "Viva Trieste! Trieste libera!" el ga dito?
- Par de si ah.. ancora no go capì cossa che el voleva dir sotto sotto.. perchè savemo, no, che el xe un furbon? e sicuro nol ga dito a caso!
- Ma forsi che el voleva dir che el sta con noi? Me par strano, ma chissàdìo!
- No Bruna.. figurite! Magari! Due xe le robe.. o el ga capellà, nel senso che el voleva sostener i animi de quei che vol diventar italiani e che credi alla favoletta che Trieste dopo la guerra xe stada liberada e diventada italiana, ma allora iera meio se el gavessi dito "liberata" perchè "libera" proprio no la xe.. oppur iera el suggellar tra le righe un qualche accordo con Putin, tipo "Ok, mi te dago questo se ti alle Nazioni Unite te sburti perchè Trieste diventi a tutti i effetti italiana, e se per caso riva qualche triestin a chieder qualcossa, ti te fa el sordo, o meio ancora, te lo seri in qualche gulag in Siberia.", e in sto caso el "Trieste libera" voleva esser un riforzin, tipo "Allora chiaro, no? Trieste libera, mi go el mio e ti te gaverà el tuo". Quale delle due no saverìa quale sceglier, meio de tutto iera se el zontava un "Grazie dell'ospitalità"!
- Come sarìa "diventi a tutti i effetti italiana", Enio?
- Si ah, perchè con tutto sto putiferio che sta fazendo finalmente un pochi de triestini che ga sal in zucca, prima o poi i doverà cior le carte in man, e a quel punto, siccome sul Trattato di Pace xe scritto che Trieste no xe Italia, e le carte no i le pol scancelar col bianchetto e correger, o i convaliderà finalmente che Trieste xe indipendente e capitale del Territorio Libero oppur i doverà sentarse tutti insieme e scriver carte nove, contro el voler dei triestini "saladi" e col beneplacito dei triestini tumbani che ancora credi che esser Italia xe figon! E a quel punto, ovvio, ghe servirà comunque aver più alleati possibili che ghe pari el cul.. Ehhh te digo mi, credime Bruna, Letta no xe mona.. chissa cossa che el ghe ga promesso a Putin.. sicuro una fetta del nostro cul, se no tutto, per invoiarlo e far in modo che sia importante per i russi che l'Italia mantegni el controllo su de noi!
- Ecco, te vedi, uffa.. me se sta za alzando la pression, no te dovevi contarme.. desso me tocca cior le pirole!

Nessun commento:

Posta un commento