Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

lunedì 22 aprile 2013

El voto-non-voto de Trieste

Fedi: Lina movite che ndemo a votar.. dei, te son sempre tardi, te speto in auto.

Lina: Sempre che te sbufi, va zo e speta! Gavemo tempo.
[Per questo un forestier che vien a Trieste vedi sempre veci in auto col motor impizà: xe tuti i marì che speta le mogli che se finisi de impetar i cavei e meter roseto, intanto i legi el Picolo in auto o i forbi l'auto col pano.]

Dopo 20 minuti Fedi parti co la sua 128 rossa e a bordo la sua Lina, ala fine i se vol sai ben e tra un sbufon e l'altro lui fa tuto quel che la vol, come un putel inamorà. E dopo una bona oreta i xe de ritorno.

Lina: Ma ti cos te disi? gaverà fato uguale anche siora Ema? che ieri la go vista un poco indecisa.. la diseva "e dopo chi ne paga la pension? e dopo chi ne paga la sanità? e dopo, se no xe polizioti più, chi varda le strade? vien pien de tepisti e criminai.." Mi ghe go dito sa? che no sarà problemi, che el cambio riverà gradual, che al posto de aver la sanità italiana gaveremo la nostra, del TLT, e sarà sicuro anche meio, e cusì per tuto el resto. Finalmente qualcosa funzionerà! Voio veder se dopo nasserà qualche casin! Te li gaverà qua, no a Roma, e te poderà andarghe dir del vivo e subito le robe in facia se no funzia! Ma no so se la ga capì.. ti cos te disi?


Fedi: Te ghe ga dito ben si, però te sa che la xe de Durazo! Vederemo, tanto dopo te la vedi no? Invece sa chi go visto, intanto che te spetavo? Xe vignù zo el mulo, quel del quarto pian e intanto che l spetava la moglie, ciacolando el me ga dito che ndava anche lori a votar, e anche lori fazeva sta storia del non-voto, perchè ghe ga dito su cognà de far, e lù xe in croce rossa e là i se spargi subito la vose e i ga votà tuti cusì, anzi, no i ga votà, xe meio dir! Te vedi che gavevo ragion..

Lina: Ma se te gavevo dito mi de sta storia, che me ga dito la baba de la lateria.. e anzi, ti te ieri anche scetico al'inizio, te disevi "ma figurite, se fosi vero i gavesi za fato!"

Fedi: "Mi si che iero scetico, ma te credo, normale ah, co un te disi cusì.. ma comunque no te ma ga dito prima ti, perchè me ga dito Piero prima de ti, ma no te go dito perchè me volevo prima informar ben."

Lina: "Si, si, te ga dito prima Piero, figurite.. se quel se sveia sempre per ultimo!?! Comunque no ga importanza, l'importante xe che gavemo fato el voto-non-voto, cusì ghe disemo a sta Italia che vadi fora de le bale e ne torni el nostro, che se aministremo noi che semo sicuro più boni!"

Fedi: "Si, e che i se meti el rigasificator a Ostia!"





Nessun commento:

Posta un commento