Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

mercoledì 24 aprile 2013

La carta de identità del TLT

Bruna: Te son ndà a cior le carte de identità nove? ara che le sarà rivade forsi..

Enio: No, ancora no credo, i ga dito diese giorni, xe pasai pena sete, cos te vol che vado a romperghe che i sarà incasinai co sta storia del non-voto. Anderò dopodoman , cusì ghe porto la dichiarazion de non-voto e insieme ciogo le carte, che anche se no sarà pasai propro diese, forsi i le gaverà za!

Bruna: Movite e portighe deso, che tanto devo disbratar e no te voio tra i pìe, cusì te me ciol anche el pan che mi no go rivà a ndar. E za che te va te ghe domandi se per caso i le ga za.

Enio: Uff.. te son dura, te go dito che no le sarà pronte.. bon bon dei, vado, sinò no te moli più co sta storia!

[Dopo do orete Enio torna a casa col pan.. e le carte]

Bruna: Ma do te son sparì? do ore.. te se ga fermà a ciacolar in bareto no? e mi qua che speto co la zena pronta..

Enio: Ciò, te gavevi ragion, i le gaveva za! Machè bareto e bareto, do ore go spetà, iera fila, pien de mati che ghe consegnava e anche chi che voleva farse anche la carta nova.. un casin! E pò la sede xe ancora picia, iera tuti strucai e chi che spetava fora.. ma i ga dito che i sta ciolendo una più granda, in un posto sai bel, un posto degno i disi.. in zentro zentro..


Bruna: Ma no stame dir.. alora no gavemo fato solo noi el voto non-voto? Bon segno! Ara che forsi Trieste se sveia! Anche Lina e Fedi xe ndai, la me ga ciamà proprio poco fà e la me ga contà. El mato del segio de lori iera anche lui tropo cocolo, el ghe ga confidà che anche lù ga fato cusì. Speremo che i conti presto ste dichiarazioni che ghe gavemo consegnà, cusì savemo zirca quanti semo, ma go paura che saremo tanti se te me disi cusì, meno mal! Lina me ga dito che tante sue amiche ga votà cusì, e chisà quanti che no savemo..

Enio: Mah.. che Dio dasi! Scoltavo le ciacole, là che iero, e sembrerìa de si, che xe stai tanti che ga fato cusì. Meio! Intanto vara qua che bele. Teritorio Libero di Trieste.. Comune di Trieste-Trst.. Carta d'identità n. B0015.. del signor.. ecc. sai ben fate ara! sembra proprio vere, anche el timbro xe, xe proprio spudade de quele che gavevimo coi aleati, pecà solo che manca la firma del governator, sarìa tropo bel se fosi za vere! Metighe una bustina, te ga? cusì no le se rovina.. quasta xe storia, tienla ben!

Bruna: Te capirà! Ovio che la tegno ben, cos te credi?! Pecà in foto ara, te go dito che dovevo prima andar de la paruchiera, tuta sta furia che te me ga meso indoso, ara che cavei che me xe vignui!

Enio: Ma se te son bela come un fior!

Bruna: Si, si, ciol pel cul.. ara che te ga in piato, magna che diventa fredo!

Nessun commento:

Posta un commento