Iscriviti ai Feed Aggiungimi su Facebook Seguimi su Twitter Aggiungimi su Google+ Segui il Canale di Youtube Seguimi su Pinterest

mercoledì 24 aprile 2013

El funeral de Marieta

Siora Lina ghe telefona a siora Bruna. Dopo un poche de ciacole sul come xe e come no xe, sul tempo e do ricette, le pasa finalmente ala cronaca dei gosip triestini..

Lina - E te sa l'altro giorno Toni che gaveva el funeral de quela povera disgraziada de Marieta?

Bruna - Chi Maria, quela de la pescheria?

Lina - No, no.. Marieta de Toni, quela che nove ani fa i la credeva morta, mesa in bara, messa del vescovo in catedral de San Giusto e tuto el resto, e in tel funeral, co i la portava, un mona de quei che la gaveva in spala xe inciampà, la bara xe cascada e sta qua la se ga sveià de colpo.. e bon che i se ga corto perchè la se lamentava, sinò i continuava el funeral e i la sepeliva viva!


Bruna - Ah si me ricordo deso, come no? E chi no se ricorda! Iera sul Picolo un mese, che no i parlava de altro, interviste e robe cusì, anche quei de rai uno xe vignui, me ricordo si.. e beh cosa xe nato? la xe morta deso, no? l'altra setimana me par.. e do giorni fà iera el funeral, quel vero.. cosa la se ga sveià de novo?

Lina - No, no, stavolta i la ga sepelida per bon, ma xe ndà Fedi che conoseva el cugin de Toni, su marì, e el me ga contà che el iera proprio vizin dele scale fora dela cesa coi la portava in spala.. e quel mona de marì ghe ga dito pian ai muli, ma Fedi ga sentì lo stesso, "Ocio ai scalini muli!"
Ghe xe andà mal el primo giro, ma el secondo nol voleva risciar!

Bruna - Povera Marieta ara, ela morta e el marì che deso farà festini!

Nessun commento:

Posta un commento